Milan Moravek

slide

Milan Moravek


Chief Sales and Customer Service Officer at O2

Pala som stretol pred tromi rokmi na odporučenie, keď som hľadal osobný koučing aby som sa zlepšil v mojej práci. Hoci som denne pracoval s rôznymi ľuďmi a riešil stresové situácie, koučing Pala mi pomohol si dať veci viac do poriadku. Dokázal som si viac vyvážiť súkromný a pracovný život, čo je problémom mnohých manažérov. S veľkým nasadením v práci súkromie často trpí a pritom stačí málo. Všetko je to otazka priorit, treba sa len zbaviť aktivít, ktoré ti neprinášajú hodnotu a budovať dôležité vyťahy. Palo mi pomohol zdokonaliť moje plánovanie a prioritizaciu, malými rutinami, deň za dňom som zvládal veci s väčšou ľahkosťou.
Tiež som sa lepšie naučil pracovať s rôznymi typmi ľudí, začal som viac počúvať a chápať ich rôznorodé postoje a motivácie. Viem lepšie pracovať s emóciami a kvalitnejšie sa pripraviť na tazke stretnutia, kde potrebujem byt v pohode.
Palo na svojich zručnostiach denne pracuje a neustále sa zdokonaľuje a to nielen po psychickej ale aj fyzickej stránke. Po stretnutiach s nim som motivovaný sa posunúť znovu o krok dopredu..